Eetdagboek Lisette

Eetdagboek

Het is alweer TE lang geleden dat ik een eetdagboek met jullie deelde maar hier is ie dan. Het is een eetdagboek van afgelopen week. Op de weegschaal sta ik trouwens niet meer, de getalletjes daarop stemmen me niet tevreden..I know, het is een nummer en mijn spiegel en kleding zijn meetpunten en ik geloof dat dit momenteel niet zo heel goed meer zit haha dus hoog tijd om mijn eten weer eens onder de loep te nemen 😉

Ik doe voornamelijk de boodschappen bij de Lidl. Ik vind het fruit en de groentes erg lekker en een fijne prijs! Dit geldt ook voor het vlees wat ik er haal en uiteraard opsla in onze vriezer 😀

dav

Jullie missen waarschijnlijk de eiwitshakes MAAR die neem ik tegenwoordig elke dag 1. Behalve op de dagen dat ik train, dan drink ik een 2e eiwitshake. Dit doe ik omdat ik geregeld krachttraining doe en mijn spieren dus voed met eiwitten. Maar deze heb ik niet meer per dag los vermeld 😀

Zoals ik hierboven al schreef zit mijn kleding aardig strakker en dit is niet zo goed. Althans, het was absoluut niet de bedoeling maar ik heb me gewoon te veel laten gaan de afgelopen weken. En door de hitte heb ik ook een stuk minder getraind daar ik echt niet kan trainen in onze sportschool (lees zonder airco).

Ook ik weet soms niet of ik het allemaal goed doe qua eten maar aangezien ik echt wat kilo’s kwijt moet, heb ik het een en ander omgegooid in mijn eetgewoontes.

Maandag:
Ontbijt: een bakje halfvolle yoghurt met een klein handje granola.
Tussendoor: 2 dunne plakjes peperkoek
Lunch: 2 meergranen wraps met kipfilet en sla
Tussendoor: Appel
Avondeten: 3 gebakken eieren op 2 volkoren boterhammen
Late night snack: 250 gr kwark

Vandaag heb ik een pittige legday gehad op de sportschool! 75 minuten voluit getraind.

Dinsdag:
Ontbijt: een bakje halfvolle yoghurt met een klein handje granola.
Tussendoor: krentenbol
Lunch: 1 meergranenwrap met dun laagje roomkaas, kipfilet en rucola
Tussendoor: halve komkommer en een banaan
Avondeten: Carpaccio & een halve pizza (waren heerlijk uit eten geweest 😉 )

Vandaag ook wederom 75 minuten het bovenlichaam getraind 😀

dav

Woensdag:
Ontbijt: een bakje halfvolle yoghurt met een klein handje granola.
Tussendoor: krentenbol
Lunch: 1 meergranenwrap met dun laagje roomkaas, kipfilet en rucola en een stuk komkommer
Tussendoor: appel
Avondeten: klein bordje bami
Late night snack halve bak kwark

Donderdag: (een slechte start)
Ontbijt: een eiwitshake
Tussendoor: niks, ik weet het .. heel slecht maar ik was onverwachts weg en had niks mee, te laat thuis en toen was het al lunchtijd.
Lunch: 3 crackers, 2 met filét americain en 1 met pindakaas en een eitje
Tussendoor: een appel met kaneel
Avondeten: kip, heet gekruid met wat frietjes

Vrijdag:
Ontbijt: een bakje halve yoghurt met wat granola
Tussendoor: meloen met een kleine banaan
Lunch: 1 wrap met kipfilet en sla, 2 crackers waarvan 1 met kaas en 1 met filet americain
Tussendoor: appel
Avondeten: broccoli met stukje vlees en 2 gekookte aardappels
Late night snack: 250 gr kwark

sdr

’s avonds een flinke training gehad. 75 minuten wederom aan de benen en billen gewerkt.

Zaterdag:

Ontbijt: bakje yoghurt
Tussendoor: 1 ei
Lunch: 2 crackers met zelfgemaakte eiersalade
Tussendoor: smartwafel van de Body en Fit shop
Avondeten: sla met kipfilet en paar gebakken aardappels
Late night snack: 250 gr kwark

dav

Zondag:

Ontbijt: krentenbol
Tussendoor: niks .. heel slecht!
Lunch: cracker met kaas en 1 met zelfgemaakte eiersalade
Tussendoor: smartwafel van de Body en Fit shop
Avondeten: jaaaaaaaaa Mc Donalds! 😉
Late night snack: bakje naturel chips

Op de ochtend trouwens nog lekker 1,5 uur getraind!

En dit was weer een week .. een week waarin ik lekker heb getraind en minder heb gegeten en het lijkt z’n vruchten af te werpen. Mijn broeken zitten alweer iets losser 😉

Laten we vooral zo doorgaan en we komen er wel ! 😀

2465251be2310392d1f34436af6f7468

6 gedachtes over “Eetdagboek Lisette

  1. lijkt best wel weinig! Heb je geen honger tussendoor? En wat drink je erbij?
    Ik heb een “soortgelijk” menu, maar eet meestal de crackers in de ochtend en de yoghurt tijdens de lunch. krijg in de ochtend (06.00) geen yoghurt weggewerkt..

    Die wraps, wat doe je er behalve kipfilet nog meer op? En eet je die wrap zo uit de verpakking (zonder op te warmen of wat dan ook) of maak je ze zelf?
    Lijkt me heerlijk voor mee naar het werk als lunch, maar moet het dan kant en klaar maken, want ga altijd tussen de middag buiten wandelen. Vandaag al lopende crackers met kipfilet en komkommer gegeten, maar dat is niet echt een succes. Vaak is het bij mij dan ook drinkyoghurt of zoiets als lunch, maar de wraps lijken me ook heerlijk en makkelijk.

    Liked by 1 persoon

    • Nee ik heb totaal geen honger 🙂 ik drink eigenlijk alleen maar water, op 1 kopje koffie na op de ochtend 😉 en dan in het weekend een keer een glaasje fris maar verder is het water… ik ontbijt rond half 8 / 8 uur en dan gaat het prima, ook wel lekker fris vind ik. In de wrap zit rucola sla (aardig wat) en 2 plakjes kipfilet en een dun laagje kruidensmeerkaas (soms nog wat reepjes komkommer dr bij).. maar heb m ook een x met ham gemaakt.. Of wat gebakken stukjes kipfilet met ananas en sla. Dan zou je er nog wat uit en champignon bij kunnen doen 😀 wrap maak ik een avond van te voren al, dan leg ik m in de koelkast en kan ik m volgende ochtend meteen mee naar mn werk nemen. Enne, ik warm ze niet op 😉

      Like

    • Euh ja, heb er vrij weinig problemen mee gehad haha ook omdat ik gister (laatste dag dus dat ik t bijhield) redelijk gecheat heb .. maar de rest ging prima .. en dan ook nog zwaar getraind dr bij, eigenlijk heb ik dan weer te weinig gegeten (te laag in calorieën) maar ja, wil eerst wat afvallen 😉

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s