Fitjourney 2.0 deel 1

 

IMG_20160822_212425

Alweer bijna 1,5 week in het gewone ritme, althans .. qua werk en sporten dan ๐Ÿ˜‰ De kids hebben nog 2 weken vakantie dus dat is nog erg fijn. Maar ik ben blij dat ik weer thuis ben, in het gewone ritme.ย 

Wat houdt het in?

Wat houdt mijn gewone ritme dan in zou je denken? 3-4 x per week naar de sportschool en mijn eten weer op de rit. Oh, wat ben ik blij dat ik in de koelkast weer mijn favoriete kwark heb staan en dat ik eieren genoeg in huis heb. Toch best lekker allemaal ๐Ÿ˜‰

Vorige week begon mijn “officiรซle” fitjourney 2.0. Nee, ik hoef geen kilo’s af te vallen maar ik wil wel graag weer terug naar mijn “oude niveau” qua sporten waar ik zat voor de vakantie. En ja, dan mogen mijn broeken ook wel iets losser gaan zitten haha.

superthumb

Wat ben ik anders gaan doen? Sowieso op de fiets naar de sportschool, het is 4.6 km enkele reis dus iets meer dan 9 km op en neer. Als ik dat fiets, hoef ik in ieder geval niet meer op te warmen op de sportschool.. ik kom immers na 13 minuten fietsen al warm aan en kan meteen aan de gewichten gaan hangen.

Planning

Dit stond er vorige week op de planning:
– Maandag: Benen en billen
– Dinsdag was een rustdag, dit had ik ook wel nodig daar ik het goed voelde in mijn benen.
– Woensdag: Rug en Biceps
– Donderdag: uur flink doorwandelen (lees cardio) en een enkele triceps oefening op een bankje

dav

Triceps

– Vrijdag : Benen en billen


– Zaterdag: rustdag
– Zondag: onverwachts rustdag, nog steeds ontzettend veel spierpijn van afgelopen vrijdag

HEERLIJK om weer lekker te kunnen trainen en aan een betere versie van mezelf te werken ๐Ÿ™‚ Ik heb er echt voldoening uitgehaald. Wel heb ik aardig wat spierpijn gehad afgelopen dagen en ik heb vooral spierpijn van de been- en billenoefeningen. Maar goed .. no pain no gain, ik weet tenminste wel wat ik iets heb gedaan en vooral, waarvoor ik het heb gedaan ๐Ÿ˜€

En ik moet zeggen, aan het eind van de week zat ik er echt weer helemaal in. Mijn setjes gingen lekker en qua gewicht ben ik bijna terug bij af.

Heel stom ben ik natuurlijk ook op de weegschaal gaan staan afgelopen zaterdag en het scheelde 0.5 gram maar ja, niet veel maar het is een begin.Ik merk het al wel weer aan mijn broeken, deze zitten iets losser.. *GELUKSMOMENTJE* hahaha.

Afgelopen zondag vierden we de 4e verjaardag van Daan en ja, daar hoort een taartje bij .. en wat chipjes en een worstje. Oh ja, ’s avonds at ik nog een lekker broodje knakworst. Al met al heb ik niet overdreven veel gegeten Dit moet kunnen. Het is niet zo dat je 7 dagen per week volledig strikt moet eten en niks mag. Nee, natuurlijk mag en moet je jezelf wat lekkers gunnen anders houd je het niet vol.

Mijn eerste week ben ik goed doorgekomen, geen momenten van honger gehad maar wel elke dag mijn spieren gevoeld haha. Ik ben blij dat ik de draad weer heb opgepakt. Ik ga jullie niet elke week hetzelfde vertellen haha dus ik ga jullie zo nu en dan eens meenemen in mijn fitjourney 2.0. Op mijn facebook en instagram plaats ik wel geregeld foto’s van oefeningen, eten e.d. ๐Ÿ˜‰ Misschien leuk om me daar ook te volgen.

 

By Lisette (2)

 

 

Een gedachte over “Fitjourney 2.0 deel 1

  1. Pingback: Health advies Breda | Mama's en Fitness

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s