Legday

Wide squat

Graag deel ik een pittig schema met jullie voor de benen en billen! Dit ga je voelen 😉 

Ik heb er een filmpje bij gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe je de oefeningen moet uitvoeren. Overigens, elke training start ik met 5 minuten cardio. Dit heb ik niet gefilmd, maar dit kan van alles zijn. Gebruik de stairmaster, step, crosstrainer of bijvoorbeeld de loopband. Zorg ervoor dat je spieren warm worden zodat je daarna kunt knallen.

Hieronder de benamingen van de verschillende oefeningen:

Lunges 3 x 10 per been (10 kilo dumbbell in elke hand) 

Wide squat 3 x 15 herhalingen (ja, ik wist even de “officiële naam niet 🙂 )

One leg squat 3 x 15 herhalingen per been (ook nog uit te voeren met stang met gewichten in je nek)

Leg extension 3 setjes van 12 – 10 – 8 herhalingen, ik start met 35 kilo en eindig met 42 kilo.

Calf raises 3 x 12 herhalingen

Ben benieuwd of jullie dit schema gaan volgen en wat jullie ervan vinden 😀

2 gedachtes over “Legday

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s